Promocijske majice

Promocijske majice so običajno na voljo v več barvah in velikostih, najbolj pomembno pa je, da lahko v istem modelu in barvi dobite večje količine majic. In seveda, da so enake majice na voljo več časa oz. več let.

Če že veste, kateri model majic vam ustreza, pa ga niste našli v tej spletni trgovini, nam sporočite. Najverjetneje vam ga lahko dobavimo. Ali pa vam bom svetovali, katera alternativna majica bo najbolj ustrezna.

Osnovne lastnosti promocijskih izdelkov, zlasti promocijskih majic:

- stalna in večja zaloga izdelkov, ki jih lahko več let zapored naročate sproti

- velika izbira modelov, barv in velikosti

- cenovni rang običajno zelo dosledno sledi kakovosti izdelkov

- sledljivost celotni poti nastanka izdelkov, vključno s certifikati

- konstantna kakovost izdelkov, pri čemer lahko višino kakovosti izbirate glede na to, za kakšen namen naročate majice.

- večina izdelkov je primernih za tisk oziroma proizvajalci upoštevajo dejstvo, da boste izdelke verjetno želeli potiskati s svojimi grafikami in logotipi

- vse promocijske izdelke lahko označite s svojo blagovno znamko

 

Barve majic

Za vsak logotip se najde prava barva majice

Različni proizvajalci ponujajo različne odtenke majic. Večina se drži neke klasične barvne palete majic, majice ponujajo v odtenkih črne, bele, rdeče, modre, zelene in rumene barve. Nekateri ponujajo tudi pastelne, melange in druge posebne barve.

 

Velikosti majic

Obstajajo ključi velikosti, ki vam olajšajo naročanje majic

Glede na namen vašega nakupa vam lahko svetujemo uporabo različnih ključev razporeditve velikosti majic. Ključi se razlikujejo med modeli majic (če kupujete pretežno ženske, moške, otroške majice, ali pa recimo želite unisex izvedbo).

 

Modeli majic 

Je dovolj unisex model ali potrebujete moški in ženski kroj?

Prednost unisex kroja majic je seveda ta, da za polovico zmanjšate zalogo.

Večina "moških" majic je pravzaprav unisex in jih rade nosijo tudi ženske. Sploh to velja za nekatere novejše modele, ki so res lepo krojeni in pristajajo tudi ženskam.

Tisk in vezenje oz. dekoracija tekstilnih izdelkov

Vse majice seveda lahko tudi potiskamo ali povezemo. Pošljite nam povpraševanje.

 

Davčni vidik promocijskih majic

Večkrat nas sprašujete, ali lahko potiskane majice štejete direktno v stroške in odbijate ddv. Zato z vami delimo pojasnilo Fursa iz leta 2008, ki je po našem mnenju še vedno aktualno. Večina računovodij šteje majice (in druge izdelke), potiskane z vašim logotipom, med stroške reprezentance, pri katerih se DDV ne odbija, pa tudi v celoti ne znižujejo davčne osnove. Po tem pojasnilu pa lahko DDV obijate in celoten strošek upoštevate v davčni osnovi, če promocijske izdelke (torej izdelke, potiskane z vašim logotipom oz. reklamnim sporočilom) delite v okviru prodajne akcije, kot je sejem, predstavitev, hišni sejem, nastop na konferenci z namenom reklamiranja vaše dejavnosti ali izdelkov...

(Če kupujete majice z namenom rebrendiranja, torej za nadaljno prodajo, je seveda potiskana majica v celoti strošek nabave blaga.)

"Pojasnilo DURS, št. DT4200-38/2008, 1. 4. 2008Na vprašanje zavezanca, kako se davčno obravnavajo darila z logotipom, ki jih zavezanci delijo na sejmih ali otvoritvah v smislu, da reklamirajo svoje proizvode in storitve, odgovarjamo naslednje:Zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb – ZDDPO-2 (Uradni list RS, št. 117/06) v drugem odstavku 31. člena določa, da za stroške reprezentance štejejo stroški za pogostitev, zabavo ter darila (z logotipom ali brez) ob poslovnih stikih zavezanca s poslovnimi partnerji. Iz navedenega izhaja, da se tudi darila z logotipom obravnavajo kot strošek reprezentance.Reklamni stroški so pa stroški, ki se nanašajo na javno obveščanje o davčnem zavezancu in se po določbah SRS (2006) uvrščajo med stroške storitev. Iz sodbe Vrhovnega sodišča Republike Slovenije, opr. št. Ru 49/95 z dne 8. 3. 1996 izhaja, da propagiranje – reklamiranje v gospodarstvu označuje vizualno, akustično, kombinirano ali kakršnokoli drugo organizirano širjenje in populariziranje proizvodov in storitev preko sredstev ekonomske propagande in publicitete zaradi pridobitve kupcev oziroma potrošnikov. S propagandnim sporočilom se v kakršnikoli obliki in na kakršenkoli način izvabi pozornost, interes, vtis v spomin, želja in končno odločitev potrošnika za nakup. Propagiranje v tržnem gospodarstvu je nujna in neobhodna oblika dejavnosti gospodarskega subjekta, ki želi sploh plasirati svoje proizvode in storitve na trgu potrošnikom, saj se ti lahko odločijo zanje le, če so z njimi in z njihovimi lastnostmi seznanjeni. Zato so stroški propagande odhodki, potrebni za pridobitev prihodkov, ki so obdavčeni po določbah ZDDPO-2.Kot smo predhodno navedli, se tudi darila z logotipom, ki običajno oziroma pogosto predstavljajo propagandni material za promocijo izdelkov, lahko štejejo kot strošek reprezentance. Vendar pa davčni zavezanci v reklamne namene lahko podarjajo stvari, običajno z logotipom, ki bi jih po svoji naravi težko opredelili za darila in s tem kot strošek reprezentance. ZDDPO-2 posebej ne določa kriterija, kdaj se določeno darilo z logotipom šteje kot reprezentanca ali kot reklama. So pa definicija in pogoji za dajanje daril manjših vrednosti v okviru opravljanja dejavnosti določeni v Zakonu o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 117/06), kar je lahko v pomoč. Pri darilih tako ZDDV-1 (točka b) drugega odstavka 7. člena predpisuje naslednje pogoje, ki jih mora davčni zavezanec izpolnjevati, da mu od daril ni treba obračunati DDV, in sicer: da se darila dajejo v okviru opravljanja dejavnosti davčnega zavezanca, da se dajejo občasno, da se ne dajejo istim osebam in da vrednost posameznega darila ne preseže 20 EUR.Na podlagi navedenega se darila (npr. svinčniki, kape, majice, obeski za ključe, vžigalniki in podobni izdelki relativno nižjih vrednosti) z reklamno vsebino (npr. logotip zavezanca), ki jih zavezanci kot propagandni material za promoviranje svoje dejavnosti, svojih proizvodov ali storitev, delijo na sejmih ali otvoritvah obiskovalcem, lahko štejejo kot strošek reklame in ne kot strošek reprezentance."